maandag 8 oktober 2007

A day to celebrate



Weer dezelfde resten papier gebruikt, ja het moet toch een keertje op? Zo zie je maar weer, dat je met 2 scrapvellen toch behoorlijk wat kaarten kunt maken, in combinatie met wat cardstock.
Heb hier verder nog een wit label bestempeld met een super achtergrondstempel van limited Edition. Dit is een smalle stempel, met aan allebei de kanten van het hout een stempel. Aan de ene kant is de tekst horizontaal, aan de andere kant is deze dus vertikaal. Dit is nu echt een stempel die ik in de korte tijd dat ik em heb, al veel gebruikt heb.
De stempels mand met bos tulpen en de tekst a day to celebrate is van Hero Arts. Een van mijn favoriete merken.

1 opmerking:

Ingeborg zei

Hee Nina...deze stempel(s) heb ik ook nog liggen....ga ik ook gauw wat mee doen. Dank voor de inspiratie.
Ingeborg