maandag 26 november 2007

weer eens een berichtje...

Oeps, het heeft nu wel heel lang geduurd, zie ik. Heb wel een paar dingen gemaakt, maar ja, niet alles kan ik laten zien, of heb ik gewoon geen tijd. Maar, probeer voor de zoveelste keer eens wat regelmatiget een berichtje achter te laten. Heb dit weekend weer eens lekker wat gemaakt. Zowel een paar atc's, als een kaartje afgemaakt. Ben ook nog bezig met een boekje, maar die is nog niet af. Deze MOET komende zondag af, dus heb nog het nodige te doen komende week.


Dit was mijn eerste atc die ik gemaakt had. Heb voor de achtergrond mijn spin & splash uit de kast gehaald. En dit samen met de alcoholinkt gebruikt. Erg leuk om te doen. De stempels die ik gebruikt heb, zijn van de Creatie, uit de kit. Erg leuk om te gebruiken. Alleen het bloementakje is van Stamp it!


Dit was dan mijn 2e ATC, deze keer moest ik wat doen met de letter V. Heb dus maar een vogel stempel gebruikt. En, als je goed kijkt, zie je dat op de achtergrond veertjes gestempeld zijn.
Vond het wel leuk om er een koolmeesje van te maken. Want ik ben helemaal blij dat ik ze op dit moment ook regelmatig in mijn tuin heb. Vind het zo gezellig, allemaal die vogeltjes in de tuin, hangend aan een vetbol, of aan een pindastreng. Daar kan ik uren naar staan kijken.

Geen opmerkingen: