maandag 10 december 2007

geshopt vandaag!!!

He, he, heb vandaag half Nederland doorgecrosst. Want.... ik heb een nieuw fototoestel gekocht. Wilde al een hele tijd een klein fototoestelletje erbij. Heb al een Canon 350 D, maar die is toch wel groot om altijd mee te nemen. heb er dus een tijdje over nagedacht. Het is nu de Panasonic TZ3 geworden. Nou een super apparaat hoor.
En alsof dat nog niet alles is, ben ik vandaag ook overstag gegaan met een nep kerstboom. Ja, ik, die altijd gezegd heeft, NOOIT een nepperd in huis......
Ik ga em morgenavond opzetten, dus de foto volgt natuurlijk morgen, met mijn nieuwe camara. Kan ik em gelijk goed uitproberen!

2 opmerkingen:

lea zei

He Nina,
Jezelf dus even lekker verwent met een nieuw fototoestel!
En wat die kerstboom betreft, ik heb jaren een kunstboom gehad, lekker makkelijk, maar heb hem toch weer de deur uitgedaan, vind een echte toch net iets leuker! Maar ben benieuwd naar een foto!!
groetjes Lea

Je@net zei

Goed idee om jezelf eens te verwennen!! Veel plezier met je nieuwe aankoop!!
Enne....ben benieuwd naar de foto's van je nepperd ;-)