maandag 3 december 2007

weer een project af!

Afgelopen weekend hadden we Sinterklaas bij de ouders van André. Dus we moesten zondag morgen vroeg naar Limburg. Ik had mijn schoonzusje beloofd om een boekje klaar te hebben, voor haar schoonouders met foto's van haar trouwen. Nou het is me gelukt hoor, om het op tijd af te hebben..... Zaterdag avond om 23.15 uur (LOL)
Maar helaas was ik helemaal vergeten om em op de foto te zetten. Heb nu dus ook maar 1 foto, die ik bij hun even snel gemaakt heb. Zo heb je een idee wat het geworden is. De rest van de foto's krijg ik met de kerst. De foto is ook niet je van het, maar in ieder geval heb ik iets, toch?
Het boekje is gemaakt met een papierlijn van Cloud 9. Supergaaf papier is dat.



Heb verder niets scrap of stempel gerelateerd gekregen van de sint. Dat blijft toch altijd erg moeilijk om zoiets te vragen. Heb wel een klein prullenbakje voor op mijn bureau en een nieuwe bureaulamp. Tja, zonder goed licht kom je ook niet ver, toch?

Eens kijken of ik zo langzamerhand eens wat kerstkaarten kan maken, voordat ik weer te laat ben!
Dus hoor en zie je een tijdje niets van mij, dan weet je waar ik zit..... juist tussen allemaal kerstpapiertjes en kerststempels!

1 opmerking:

Je@net zei

Boekje ziet er gaaf uit Nina!! Zullen ze vast blij mee geweest zijn!!!