vrijdag 11 januari 2008

challenge kaart voor 4 x 4 Friday

Heb vanavond toch nog even een kaartje kunnen maken voor de 4 x 4 challenge. Het thema is MUZIEK. Nou, het was nog even zoeken naar muziek gerelateerde stempels. Want zo veel heb ik er niet. Uiteindelijk bedacht ik me dat ik nog een sheet van ClubStamp had liggen. Die ik zelfs nog nooit gebruikt heb....(erg he?)

Tonight I made a card for the 4x 4 challenge. The Theme this week is MUSIC. I must say, it was difficult for me, because I haven't much Music stamps. Finally found some, these are from a sheet of Club Stamp. It was the first time using these stamps. (I know, a shame........)


21 opmerkingen:

Andrea, zei

Fabulous, I love the addition of the ribbons

Claudette zei

wonderful work

Gayle Page-Robak zei

Excellent! Love your use of the blue tones...looks awesome.

Anja zei

Hij is super hoor Nina.
Ik heb die sheet idd ook en heb er ook nog niet zoveel mee gedaan.
Ik heb jouw blog trouwens gelinkt op mijn blog.
Zou jij die van mij dan nog op jouw blog willen zetten??

Stempelchaotin zei

Wow Stunning. This is so fabulous. Love it.

Paula zei

Beautiful composition, Nina.

katrin zei

klasse geworden (frei nach wilhlem busch: "musik wird als störend oft empdunden, derweil sie mit geräscuh verbinden."!) ;-)

~*~ Patty zei

Beautiful 4x4, love the instrument and saying

Rosie zei

Lovely images and I love the blues!

Kathy Maximo zei

Very nice, I like the vivid color of this piece.

Nellie zei

Mooie 4x4. Prachtige kleuren en mooi met die lintjes

stamp and scrape zei

From my point of view you should have used a violin, not a cello, but I do appreciate the effort you made. lolol :-) Lovely card!
Ros

Silvia zei

Really a great 4x4.

SCRAP-GEK! zei

gaaf kaartje Nina! erg leuk! fijn weekend! groetjes marije.

hilde janbroers zei

helemaal geweldig nina!!!

Tania zei

Prachtige kaart! Mooie kleuren.

surrealmuse zei

Lovely design! Couldn't even tell that you had limited resources for this one.

Angelina zei

Mooi!

Je@net zei

Schaam, schaam.....maar je kaartje is super Nina!!

kreativgeschwafel zei

really a great 4x4!

Ellen zei

Hoi Nina
Was vandaag bij je in de winkel en we hadden het er zo over dat ik dacht je man ergens in een creatie van je te zijn tegengekomen. Wat blijkt ,ik kende je blog niet eens dus zal het toch wel in het magazine zijn geweest denk ik dan maar.
Ik heb je blog nu bij mijn favorieten staan hoor, ik zal regelmatig langs gaan komen want het ziet er schitterend uit.