woensdag 30 januari 2008

he he eindelijk weer eens een kaartje van mij....


En deze keer lekker een cutie met een stempel van Magnolia. Heerlijk ontspannend om zo'n kaartje te maken, lekker kleuren met mijn karisma's en de doezelaar!
Het gebruikte papier is de Urban Rhapsody lijn van K&Company. Een geweldig leuke lijn, lekker vrolijk! Zelfs de craft tag achter het meisje is van K&Company. Gewoon super leuk om die te gebruiken.

Heb nog wel meer gemaakt, maar ja, dat kan ik nog niet laten zien, dat is voor de workshop heerlijk winters komend weekend bij Paper & Pictures. En volgende week woensdag heb ik ook nog een kaarten maak workshop, dus daar ben ik ook nog druk mee.
Hoop volgende week ook weer eens wat tijd te hebben om weer eens een challenge te doen. het kriebelt wel, maar ja, tijd.....


This time, I have made a really cutie card. The stamp I used is from magnolia. I really love coloring these images. I also love the new paper from K&Company, the Urban Rhapsody line, even the tag is from this brand.

I have made some more things, but can't show it, because it's for a big workshop at the store Paper & Pictures.

2 opmerkingen:

SCRAP-GEK! zei

oooh super gaaf kaartje hoor Nina...heel erg schattig en mooi! enne...ik kom zaterdag nog even gezellig langs,dus tot zaterdag! leuk! groetjes marije.

Je@net zei

Wat een lief kaartje Nina!! Super!!
Hoe was het vandaag....druk, druk, maar gezellig zeker??!!
Zie je morgen!!