zaterdag 5 januari 2008

Theme Thursday -Quotes-

Gisterenavond nog even mijn favoriete tekststempel tevoorschijn gehaald voor deze challenge. Ik gebruik deze stempel best wel vaak, vind het gewoon een geweldige tekst!


En heb weer met mijn distress inkten gespeeld, die lagen nog op mijn bureau.....Een heerlijke inkt, je kunt er zo veel mee!

Yesterday I have used my favorite text stamp from Hans Christian Anderson, when making the card for the challenge for Theme Thursday
. I love to use this stamp very much, I often grab it, when making a card...
When making the background, I use some distress ink. I really like this kind of ink, you can do so much with them.

14 opmerkingen:

Stempelchaotin zei

Wow this is so beautiful. Lovely card.

Kelly zei

great card!

stamp and scrape zei

This gorgeous background really sets off the stamping.
Ros

Jacqueline's Craft Nest zei

Hi! I love your resist embossed background here with the distress inks - something I love to do too!

SCRAP-GEK! zei

hoi Nina, bedankt voor je lieve berichtje! hihihi! en inderdaad mischien tot volgende week! hahaha! je kaartje is super gaaf geworden joh! ik heb je link bij mijn favorieten op mijn blog gezet...goed? fijn weekend nog! groetjes marije.

Paula zei

This is really gorgeous.

Marjolein zei

Hi Nina, jemig, nooit geweten dat jij een blog had zeg! Wat maak je toch een schitterende kaarten.... een genot om naar te kijken!! Van de week kreeg ik van Je@net een box met o.a. het Scrapcards boek erin, een ware schat is dat, wat een prachtig boek om in te bladeren, ideetjes op te doen, enz. Hier komt vast nog wel eens een kaart uit tevoorschijn!

DymphieM zei

Leuk kaartje Nina! BEdankt voor je bezoekje en reactie op mijn blog. Vind je het goed dat ik jouw link in m'n blogroll zet?

hilde zei

hele mooie kaart Nina!!!! super!

Lisa Renéa zei

Beautiful colours, here! Love the techniques-Lovely!

Je@net zei

Wow, gave kaart weer Nina!! Je hebt de smaak helemaal te pakken he!

Anoniem zei

Nina je bent lekker op dreef met het maken van de kaarten. Hou vol je voornemens voor 2008
Wij kijken er elke keer weer naar uit. Zelf zijn we afgelopen weekend ook heel druk hiermee geweest. Veel groetjes marjan en ella

CresceNet zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

N. zei

Oh my... Nina, I'm so sorry that everything turns out so difficult... I have received your mail, also revlies mail and I answered both emails. Really don't know what is wrong with my email. And now I can't find any private emailadress from you, so I have to use this comment. Hopefully you receive this message... thank you again for helping !