vrijdag 1 februari 2008

2 valentijn kaartjes met het nieuwe papier van Imaginisce

Toen we het papier binnen kregen bij Paper & Pictures had ik gelijk zoiets van YES, dit moet ik hebben. Moest er ook gelijk wat mee maken, dus ik zat gisterenavond nog tot half 12 achter mijn bureau om iets te maken. Heb ook gelijk de hotfix uitgeprobeerd. Nou het werkt perfect.
De eerste kaart is gemaakt met een stempel van Magnolia. Die had ik al ingekleurd en al liggen, moest alleen het rokje even aanpassen, omdat dat qua kleur niet paste.
Bij de 2e kaart heb ik mijn harten kubus stempel van Stampington tevoorschijn gehaald. En er dus 2 over elkaar heen gezet. Deze ook weer met de glittersteentjes bewerkt.

6 opmerkingen:

Lia zei

mooie kaartjes heb je gemaakt nina
groetjes Lia

Agnes zei

Wat een mooi kaartjes en het papier prachtig!!!

Groetjes agnes

Anoniem zei

Leuk Leuk!!

Groetjes Lea

SCRAP-GEK! zei

wauw Nina...ik vind ze beiden echt prachtig!!! groetjes marije.

Tania zei

Prachtige kaartjes!

Je@net zei

Wat een gave kaartjes Nina!! Papier is ook echt te gek!!