zaterdag 12 april 2008

eindelijk

Sorry dat ik alweer zo lang niet meer op mijn blog geschreven heb, maar ja, druk op het werk, druk met nieuwe kaarten maken voor het nieuwe boek wat met moederdag uitkomt, druk met kaarten maken voor het nieuwe kaartentijdschrift wat we uit gaan geven, naast het scrapbookmagazine.....
Dus tja, heb wel het nodige gemaakt, maar kan dit uiteraard niet laten zien.
Wat ik WEL kan laten zien, is hoe de cover van het nieuwe tijdschrift er uit gaat zien!!!!!!


Hij ziet er super uit, vind je ook niet????
Het magazine komt 6 keer per jaar uit, hier kun je wat meer erover lezen.

groetjes Nina

4 opmerkingen:

Je@net zei

Vind 'm er super uit zien Nina!! Helemaal gaaf en heb meteen een abo genomen!!

Anoniem zei

Het ziet er veelbelovend uit Nina!
Begrijp ik hieruit dat er én een nieuw kaartenboek uitkomt én een tijdschrift?
Komt het ook in de boekhandel te liggen? Pff wat een vragen, hoop dat je hier antwoord op hebt!
Groetjes, Terry

HARTENKERSJE zei

hehe, ook eindelijk van mijn kant hihi. Ik zie nu dat je ander blog hebt. Dan kom ik zeker vaker langs. All ok? Ben benieuwd naa rje nieuwe creaties voor Cards Only. Leuk dat ze komen. Ben zelf niet zo een cards-freak maar toevallig is vandaag mijn cards-day hihi (4 kaarten gemaakt).
Tot snel berichtjes. Ja ik moet ook een keer naar Doorn komen! Ben ook heel lang niet langs die route gegaan (mijn ouders lang weg, heb ze zelfs 2,5 maanden niet gezien!).
Scraplfs en de groetjes daar!

Tania zei

Ziet er leuk uit! Zal dit ook in België beschikbaar zijn?