donderdag 17 april 2008

Nieuwe creatie en meer.....

Tja, heb ik wat gemaakt, kan ik nu geen foto hier op mijn blog zetten. Krijg telkens foutmeldingen. Dus dat houden jullie nog even te goed van mij. Misschien dat het zaterdagavond lukt, want morgen heb ik geen tijd om achter de computer te zitten.

Morgen komt nl. Michelle van Etten, 1 van de designers van Prima Marketing ( je weet wel van de bloemen....) naar Paper & Pictures ivm het 4 jarig verjaardagsfeest . Ze gaat morgenavond, zaterdag en zondag 4 workshops geven. Dus ben even druk dit weekend....
Maar wel erg leuk! We hebben deze week ook weer heel veel dozen nieuw in de winkel gewerkt, dus als je zin hebt om te gaan shoppen.... er is genoeg te vinden. ( Mischien wel iets te veel....lol)

Verder kreeg ik nog een paar vragen over het nieuwe magazine en het nieuwe boek wat er binnenkort aan zit te komen.
Ze komen inderdaad allebei uit, het boek net voor moederdag, en het magazine een weekje of 2 later. Het boek kun je ook via de boekhandel bestellen, maar uiteraard kun je het ook direct bij Paper & Pictures bestellen.
Het magazine komt gewoon ook in de winkel te liggen, net als het scrapbookmagazine. Cards Only komt ook in die maanden uit, dat het scrapbookmagazine NIET uitkomt, dus elke maand heb je dan wat te lezen....

Zo ik ga nu nog even snel wat doen, en dan lekker mijn bedje in. De komende dagen worden druk zat...

Geen opmerkingen: