zaterdag 26 april 2008

nieuwe creaties

Zo hier is dan het beloofde chipboard wat ik afgelopen week geprobeerd had om het op mijn blog te zetten. Toen gaf Blogger telkens een foutmelding, maar nu lukt het wel!
het idee is niet van mijzelf hoor, heb het laatst een keertje ergens op een blog gezien, weet helaas niet meer precies wie, sorry!!!
Maar vond het zo leuk dat ik het ook gemaakt heb. Het chipboard is het negatief van Scenic Route. De vlinders er dus uitgehaald, die liggen klaar voor een volgend project... Het chipboard is met de glimmermist gekleurd, geweldig, en supersnel!!! Verder het papier gebruikt van My Minds Eye.


En gisterenavond nog een snel kaartje gemaakt met mijn nieuwe stempels van Hero Arts, een sparkle Clear setje. Superleuke stempeltjes. Had ook mijn nieuwe pons binnen van Stampin'Up!. Dus die moest gelijk uitgeprobeerd worden.


Zo ga nu eerst even de troep van gisterenavond opruimen, voordat ik weer wat nieuws kan maken.... ( daar had ik gisteravond echt geen puf meer voor)

4 opmerkingen:

Je@net zei

Jaaaa, zag 'm vandaag hangen bij Paper & Pictures! Vond 'm helemaal leuk!!
Kaartje is ook weer top!!

SCRAP-GEK! zei

ooooh super gave dingentjes heb je weer gemaakt Nina! tot gauw! fijn weekend! groetjes marije.

Tania zei

Heel leuk!

Christa zei

Dat ziet er superleuk uit, zowel het chipboard als de kaart. Heel mooi!