dinsdag 8 juli 2008

Hey There!

Zo daar ben ik weer! Gisteren weer een keertje een kaartje gemaakt, wat ik wel gelijk kan laten zien! Heb geprobeerd om wat restjes op te maken.... nog niet echt gelukt geloof ik. Heb er alleen maar meer gemaakt.(LOL)
Het papier wat ik gebruikt heb, is My Minds Eye, Dreamy. De stempels zijn van Hero Arts ( hoe kan het ook anders...) De chipboard paperclip die aan de bovenkant zit, is van Maya Road, welke ik eerst even bruin gemaakt heb, met de distress inkt. Deze is er gewoon af te halen, dus die kunnen ze nog ergens voor gebruiken bv. voor een boekenlegger, voor in de agenda enz.....

De bloem heb ik ingekleurd met copic markers. Het is nog niet zoals het zou moeten, maar ja alles moet geleerd worden, toch? Maar ben wel al blij dat ik ze gekocht heb, het geeft zo'n mooi effect.

1 opmerking:

Ingeborg zei

Gezellig dat je weer wat laat zien.
Ingeborg