vrijdag 11 juli 2008

Hokey Pokey

Gisterenavond even snel mijn nieuwe die uitgeprobeerd van de Cuttlekids. Vond die olifant zo leuk, dat ik die MOEST hebben. ( Tja, dat krijg je als je eigenlijk alles van olifanten spaart!)
Heb intussen ook al weer 59 olifantenstempels vergaard, en heb intussen ook alweer 3 dies.
Gelijk ook weer eens de nestabilities uit de kast getrokken.
Bij het rondje, heb ik de randen van de die eerst ingesmeerd met bruine inkt, en toen gestanst. Zo krijg je ongeveer 2 mm uit de rand, een cirkel gestempeld. Uiteraard precies rond! En moet zeggen dat dat een super effect geeft!

Gebruikte tekststempel is van Hampton Art, papier van Heidi Grace en Making Memories.

5 opmerkingen:

Je@net zei

Hi Nina, wat een supergave kaartjes staan er weer op je blog!!
En ik kan me voorstellen dat deze hokey pokey olifant onweerstaanbaar voor je was!!
Fijn weekend!

jolan zei

Hey Nina,
Gaaffffffff deze "Die". Je kaartje is echt heul leuk geworden.
groetjes Jolan

jolan zei

oh ja.......
als je het leuk vindt?
http://jolandameurs.blogspot.com/

Anoniem zei

hoi, wij zijn helemaal vergeten jou een fijne vakantie toe te wensen en veel scrapplezier bij lea en jolanda.

groeten van marjan en ella

SCRAP-GEK! zei

gaaaaaaf!!! super leuk gedaan Nina!!! goed bezig! :-) groetjes marije.