woensdag 23 juli 2008

Mijn eerste kerstkaarten van dit jaar....

Ik ben intussen al weer terug van een weekje Nijmegen. André heeft de vierdaagse weer goed uitgelopen, en ondanks het weer, is het wel een leuk weekje geweest. Ik had gelukkig genoeg meegenomen, dus verveeld heb ik me helemaal niet. Heb in ieder geval al een begin gemaakt aan mijn kerstkaarten. Heb zelfs 27 (!!) stempelafdrukken ingekleurd. Dus ik kan nu beginnen om mijn kerstkaarten te gaan maken. Zou het me dit jaar lukken om ze op tijd af te krijgen??? ( Ik ben normaal iemand die ze op het laatste moment maakt...)
Ik ben ook nog een dagje naar Jolanda en Lea geweest. Dus dat was ook weer erg gezellig!
Hier zijn dan mijn eerste 2 kerstkaarten van dit jaar. Eentje ingekleurd met de copic markers, en eentje met potloden en reukloze terpentine. Blijft ook altijd leuk om te doen. De egel en muis stempels zijn van Penny Black. De tekststempel is van PSX.


3 opmerkingen:

jolan zei

Hey Nina, Ja het was reuze gezellig afgelopen donderdag. Ha, ha jij kunt weer vooruit met je afdrukjes ..... heel erg bedankt voor de leuke kaart en tjokola die ik van je kreeg! Groetsels Jolan

Marjolein zei

Wat een enige kaarten zijn dat toch zeg!! Die stempels zijn ontzettend leuk.... 't is dat ik al een "dure" hobby heb maar anders........

nora zei

hoi Nina,Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.en is dit het nieuwe kerstpapier al?Wat leuk dat je op mijn blog bent geweest ,heb nog niet zoveel kijkers maar ja mijn blog is ook net 2 weken oud ,moet dus nog een hoop leren.groetjes Nora