maandag 4 augustus 2008

En nog meer restpapier opgeruimd....

van mijn tafel.....
En weer eens heerlijk met mijn copic markers gespeeld. Heerlijk rustgevend dat inkleuren. Heb ook sinds kort het cardstock Whisper White van Stampin'Up! in huis, en merk dat dat gewoon veel mooier wordt. Heb gelukkig nog een voorraadje, dus ik kan nog vooruit!


Gebruikte stempels: Penny Black ( kikkers en tekst You Quack me Up!) en Hero Arts ( For You)Dessinpapier SEI Dill Blossom
Copic Markers voor het inkleuren

5 opmerkingen:

Marga zei

Jeetje, je bent lekker op dreef!!
Je hebt toch geen vakantie? Leuke kaartjes en je inspireerde mij..............ben ook de boel aan het opruimen en herschikken. Kom weer van alles tegen. Dank je wel.

nora zei

Ha Nina,leuke kaarten weer.groetjes Nora

Je@net zei

Ooooooh, die zijn leuk!!!

Terry zei

Hele leuke kaartjes Nina!

ria1961 zei

hi nina,mooie kaartjes weer hoor.mag ik vragen waar jij dat whisper white papier heb gekocht,ik kan het nergens vinden,alleen in amerika.

gr.ria

m.linden17@chello.nl