zondag 24 augustus 2008

Good Times

I made this last week, but I was forgotten to make a photo of it.
Of course I used the copic markers for this cup of tea. I really enjoy these markers.
This time I used the Whisper White paper from Stampin'Up! But I don't know if I like this paper with my markers.
I already thought I had used this paper, but I think I had used the Naturals Wwhite paper from Stampin'Up! ( I received a few papers from a friend.)

Afgelopen week had ik deze kaart ook nog gemaakt, maar helemaal vergeten om deze nog op de foto te zetten. Natuurlijk weer ingekleurd met de copic markers!!!
Deze keer heb ik het papier, Whisper White van Stampin'Up! gebruikt. I dacht de hele tijd al dat ik dat gebruikte, maar het bleek toch een andere te zijn. Want ik weet eigenlijk niet of ik dit papier zo geweldig vind. Nou ja, nog even verder experimenteren.....

I needed a orange button, but when I searched through my stash, I had no one. But no problem, I colored a white one with an orange marker.

Ik had een oranje knoop nodig, maar helaas, geen te vinden in mijn voorraad knopen. Daarom maar een witte knoop oranje gekleurd met de copic marker. Werkt perfect!



groetjes

1 opmerking:

nora zei

hoi Nina, leuk Kaartje,had die stempeltjes al eens gezien dacht toen wat moet je daarmee,maar vindt ze harstikke leuk.Heb alleen nog nooit van copic marker gehoord maar het ziet er goed uit. groetjes Nora