dinsdag 5 augustus 2008

Live among the Flowers

Zo vanavond toch echt het laatste restje van het papier van SEI opgemaakt. Mag ik morgen weer iets anders doen....


Wilde ook perse deze bloemenstempel gebruiken. Vind em geweldig, en erg leuk om deze dus in te kleuren. Nogmaals dank je wel Ingeborg!!!!!

Enne, hou je brievenbus maar in de gaten.....


Stempels bloem Hero Arts, tekst Inky Antics
ingekleurd met de copic markers
dessinpapier van SEI.

Voor degene die zich afvroegen of ik vakantie heb, nee nog niet. Heb blijkbaar inspiratie.....

6 opmerkingen:

Ingeborg zei

Wat een geweldige kaart.....hoog tijd dat ik wat ga doen dus. Morgen komt Martijn thuis dus dan wordt het wel wat rustiger....TOCH?????
Maar de kaart is helemaal super zoals altijd.
Je maakt me nieuwsgierig!!!
Ingeborg

Anoniem zei

Hoi Nina
wat een prachtige stempel heb je gebruikt.
en zo mooi ingekleurd.

groetjes de twins.
Marjan en Ella

Irene Jongbloed zei

ik natuurlijk nieuwsgierig wat jij ermee gemaakt hebt....super zeg...waarmee heb jij ingekleurd of heb je op kleur papier gestempeld.
Groetjes Irene

Je@net zei

Mooi kaartje Nina!

Ingeborg zei

HoiNina,
nou in het echt is die nog veel mooier hoor, bedankt ook voor de geschreven tekst.
Ingeborg

jolan zei

hey Nina, ik zag op een van de site die je me gaf vanmorgen de tas staan die ik graag wil hebben...........