zaterdag 9 augustus 2008

Sweet and Simple


Zo vanavond weer even een "Take Ten" kaartje gemaakt. Veel langer dan een kwartiertje heeft het toch echt niet geduurd, voordat ik em af had. Voor mij is dit dus echt supersnel!
Even een oud velletje papier gepakt. Vind het nog steeds een geweldig papiertje, met allemaal boerderijdieren erop. Tja, dat vraagt dan om een stempel van varkentjes......
Die is dan ook snel ingekleurd, en klaar is Klara. ( of eigenlijk Piggies...LOL)

Stempel varkens Penny Black
Papier Reminisce Animal House en roze cardstock
inkt: Distress inkt Tattered Rose, Adirondack inkt Pitch Black, copic markers voor het inkleuren
lijmpen en blauwgrijze glitters

6 opmerkingen:

Irene Jongbloed zei

een super kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Irene

Je@net zei

Wat een leuk kaartje Nina!!

Terry zei

ooooo, wat een leuke varkentjes!! En je hebt héle mooie kaartjes gemaakt met dat enige scrapbookpapier!

Christa zei

Ooooh helemaal geweldig vind ik deze!!! Het dessinpapiertje is ook super!

Christa zei

Nina, wat ontzettend lief van je dat ik dit prachtige kaartje van je kreeg voor mijn verjaardag!!! En dan ook nog dat mooie dessinpapier erbij! Ben er superblij mee, bedankt hoor!

Sabine zei

Hoi, heb je de stempel met varkens in Nederland gekocht? Zoja, waar?