donderdag 20 november 2008

Kado kaart gemaakt...

Sorry dat ik al zo'n tijd niets heb laten zien, maar ben druk geweest met allerlei swaps, kerstkaarten etc... die ik nog niet kan laten zien.........
Had ook een paar kaarten gemaakt voor verschillende verjaardagen, waarvan ik er nu wel eentje kan laten zien. Dit was nl. een kado kaartje met binnenin een kadobon verstopt.
Hopelijk kan ik de komende tijd weer wat meer maken.... alhoewel ik nog verschillende dingen af moet maken. Ik denk dat ik komend weekend me maar eens opsluit op mijn hobbykamer ( vrijwillig hoor, er is niets leuker dan de hele dag lekker aan de pruts zijn.) Dan moet ik toch een heel eind zijn, om alles af te maken....


Stamps: tekst Hero Arts, kat op muffin Stampendous
Paper: My Minds Eye
Ink: Copic Markers,Distress inkt Vintage Photo, puffy verf
Accessories: bloem Prima Flowers, transparante knoop, lint Bo Bunny

6 opmerkingen:

Ingeborg zei

heeeeeeeeeeee das een bekende kaart...leuke stempel is dat (LOL) vast gekregen uit de VS?!?!?!?
Ingeborg

nora zei

Wat een geinige kaart Nina!Groetjes Nora

jolan zei

hey, idd tijdje niets vernomen!
zeker aan de pruts voor CO5. Deadline is komende zaterdag. Leuk ben benieuwdwat je inleverd. tot gauw Jolan

jolan zei

Hey Nina, je hebt een award gekregen van mij.... kijk even op mijn blog. p.s. graag meer kaartjes op je blog plaatsen? groetjes Jolan

Je@net zei

He meis, heb je gemist! Fijn om weer zo'n super leuk kaartje van je te zien!!

marije zei

mooiiii!!!!