zondag 4 januari 2009

Challenge card made with Craft Robo

On a Dutch Yahoo group, specially for the Craft Robo, was today a challenge. We had to make something with this pattern.

Op de yahoo groep, CR_Sil_KNK, speciaal voor de Craft Robo, Silhouette en Cricut, was vandaag een challenge. We moesten wat doen met het volgende patroon.

Gemaakt door Ellen Brons

This is what I have made with it. I used for everything my Craft Robo, all the mats and the snowflakes.

En dit is dan het resultaat: Alles is dus met de Craft Robo gemaakt, alle matten, en zelfs de sneeuwvlokken ( dit is gemaakt van een lettertype: WWflakes, hier te downloaden


2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat gaaf gedaan Nina! Mooie foto heb je ook gebruikt zeg!
En jullie natuurlijk ook een gelukkig en gezond 2009 gewenst!

Moosmade zei

Ik begrijp dat jij een Craft Robo hebt. Kun je mij laten weten of je er ook wel eens flock- of glitterfolie mee hebt gesneden? Zo ja, beviel het?

Ik ben benieuwd, heb er net een stukje over geschreven... http://moosmade.blogspot.com/2009/11/ik-wil-het-ik-wil-het-ik-wil-het.html