zondag 4 januari 2009

nieuw project, week tot week deel 1

I have decided to make a spread every week, with things important to me, that week. My garden, friends, family etc. This week, I made some pictures in my garden, after a night of frost.

Ik heb besloten om elke week een dubbele layout te maken, met wat ik die week belangrijk vind, of wat ik voor leuks tegenkom. Deze week de eerste gemaakt, met foto's van mijn tuin. die riepen er om om op de foto gezet te worden zaterdag morgen, met al die rijp erop, na een flinke nachtvorst.

De sneeuwvlokken zijn uitgesneden met de craftrobo, net als de tekst wintertime en week 1.
De rest zijn van een die cut vel, van Cosmo Cricket.

2 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Hoi Nina
Allereerst de beste wensen voor 2009 en ik zie dat jij al een goed voornemen hebt. Ons voornemen is een blog en dat is er dan ook sinds vandaag, het moest er eens van komen.
Het is nog niet veel maar wel een begin

grx twins

Ingeborg zei

He Nien,
je bent begonnen...hij is super geworden. Mooie fotos ook. Wellicht dat ik er dan toch ook aan begin. "k Vond elke dag wat heftig...toch??
Ingeborg.