woensdag 21 januari 2009

Some new layouts and cards

Hi All,

Yes 'til now, I haven't broke my promise for the week to week layouts. The 1st layout is for week 2. We had that saturday a beautiful day, so made some pictures of ducks here in the neighbourhood. There was only a small gap in the ice were they could swim.

Tot nu toe heb ik me nog aan mijn woord gehouden. Ik loop nog niet achter met mijn challenge. De eerste layout is nog van week 2. Net dat weekend was het nog heel mooi, met bevroren rivieren. Helaas voor de eenden...

Of course I had some left overs, that's why I made this card, with a stamp of Hero Arts. This was the 1st time I used this one. I really love the butterfly.

En natuurlijk had ik nog wat restjes over, vandaar dit kaartje. Gemaakt met een stempel van Hero Arts, die ik nog niet gebruikt had. Vind die vlinder zo cute...

Last saturday I made a cake, no reason, I just had to make one. And it came out great, and it was very delicious....... I think I will make as soon as possible another one... or not...LOL
This time I used some really bold papers. But it turned out nice.Although this paper I wouldn't have bought this. ( it was in a scrap kit...)

En als laatste had ik afgelopen weekend nog deze dubbele layout gemaakt. Tja, eigenlijk had ik eerst die taart gebakken, en toen de layout... Hij was erg lekker hoor.
Ook voor deze layouts papier uit mijn voorraad, erg felle kleurtjes, die ik normaal gesproken niet gekocht zou hebben. Tja, dat krijg je als je een tijdje lid bent geweest van een scrap kit. Maar moet zeggen dat het er wel goed bij past. Zo zie je maar weer, je kunt altijd alles gebruiken, al duurt het soms iets langer...



8 opmerkingen:

Annemarie zei

Hoi Nina,
Mooi je challenge LO! Heel leuk dat jij daar ook mee bezig bent. Succes ermee!
Die taart(LO) ziet er overigens ook heel mooi uit!
Groetjes,
Annemarie

Ageeth zei

Wat een schitterende dingen heb je weer gefrabiceerd. Ga zo door

scrappingtwins zei

Hoi Nina, wat leuk die eenden op het ijs, ja je bent goed bezig.
Het ziet er allemaal leuk uit.
Was de taart lekker??

groetjes de twins

jolan zei

hey Nina.... we hebben helaas nog niet gevonden wat jij graag wilde. En die nestabillities ???? ook wat ik graag wilde voor de Slice niet!
Wel veel verkeerde andere dingen Tis echt shop untill you drop.
groetjes Jolan

Je@net zei

Goed bezig Nina en wat ziet het er allemaal leuk (en zelfs lekker ;-) uit!!
Fijn weekend!

Terry zei

Wat een SCHITTEREND kaartje is dit!!!!!!!!!!

Ingeborg zei

Hee Nien.....allemaal papier uit je stash....goed hoor. Moet ik zelf ook maar gauw aan de gang....kom je gauw langs???
Ingeborg

Ingeborg zei

P.S.
Is die taart net zo lekker als je
zelfgebakken wafels?????
Ingebirg