zaterdag 14 februari 2009

Happy Valentine

made last week this valentine card.

For everyone who hasn't received one today in the post.....

I am sorry, I wasn't very active the last time. I fell of my bike last wednesday, there was some ice on the street... And now my ribs are bruised.

Voor iedereen die vandaag geen kaart in de post gekregen heeft....

Sorry, ik was de laatste tijd niet zo actief op mijn blog, maar dat heeft een reden.
afgelopen woensdagmorgen, was het zo glad op de weg, dat ik van mijn fiets gevallen ben. En nu heb ik dus geloof ik een gekneusde rib..... tja, dan doe je helaas niet zo heel veel....
hopelijk gaat het snel over, want dit is dus echt niet leuk.



Stamps: Magnolia, Priceless( Stampin'Up!)
Paper: cardstock, dessinpaper K&Company (pink), Bo Bunny on the dot (flower) and Heidi Swapp, Prima Marketing( heart)
Ink: Stazon black, Karisma pencils
Accessories: ribbon, flowers, buttons, brads

2 opmerkingen:

Ingeborg zei

heee, en deze kaart staat nu dus bij mij te pronken.
Lucky me,
nogmaals dank Nina,
rustig aan he!!!!
Ingeborg

scrappingtwins zei

Hoi Nina

Ja vallen doet altijd zeer, hopelijk knap je snel weer op.
Doe rustig aan, en denk aan je zelf

Het kaartje is prachtig.

grx de twins