woensdag 25 februari 2009

new cards

Made tonight this card, with some new paper and new stamps from Stampin'Up!
I really love this set Echoes of kindness. Of course I used my Copic Markers to color them.

Vanavond nog even snel dit kaartje gemaakt met mijn nieuwe cardstock en stempels van Stampin'Up! Dit nieuw Hostess setje, Echoes of Kindness, is dus echt geweldig. En natuurlijk heb ik ze ingekleurd met mijn copic markers.

And this second card, also made with the same paper, but this time I used some good old Hero Arts. And of course my copic markers..

Dit 2e kaartje, is met hetzelfde papier gemaakt, maar bij deze kaart heb ik mijn Hero Arts stempels uit de kast gehaald. Natuurlijk weer ingekleurd met mijn copic markers.

Stamps: Stampin'Up! , Hero Arts
Paper: cardstock Stampin'Up!, Basic Grey dessinpapier
Ink: Adirondack ink, Copic Markers
Accessories: ribbon, brads, flowers, punch Martha Stewart, Nestabilities

2 opmerkingen:

Jacqueline van der Sar zei

Mooie kaarten, prachtige kleuren, mooi zijn de papieren altijd van SU. Heb ook een bestelling onderweg.... Groetjes,
jacqueline

Ingeborg zei

Mooi geworden Nien. Ben benieuwd wat je nog meer gaat maken met de nieuwe aanwinst.
See ya,
Ingeborg