woensdag 11 maart 2009

Basic Grey Challenge

I found this challenge blog last week when I was blogging.
So I decided to take part in this challenge. I used the Basic Grey Urban Prairie papers for this card. But I don't know if I like this card.... it's a bit..... I don't know..
Of course I used my copics for colouring my bunnies.

Afgelopen week vond ik deze challenge blog toen ik aan het surfen was. En waarom niet, gelijk maar de sketch gemaakt met het Basic Grey, wat ik laatst samen met Ingeborg gekocht had. Weet alleen niet of ik deze kaart leuk vind... het is niet zo mijn stijl, hij is zo druk.... maar ja, zonde om het niet af te maken, dus.....
Natuurlijk wel weer mijn copics gebruikt voor het inkleuren van de bunnies.

Paper: Basic Grey Urban Prairie, cardstock SU!
stamps: bunnies High Hope Rubber Stamps, Fun Hero Arts
Ink: Adirondack pitch black, copic markers
Accessories: ribbon, brads, flowers, punch SU!
Photobucket

5 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Hoi Nina

wij vinden je kaartje leuk, het is misschien iets wat je niet vaak maakt maar hij is toch geinig geworden.

groetjes en tot ziens de twins

Rica zei

What a fun card. Great take on the sketch and those rabbits are just adorable.
Thanks for joinin in at Basic Grey.
hugs Heather xx

Chris zei

I think it's a great card Nina and those wonderful and beautifully coloured bunnies take centre stage as they should. I love the papers you used and your take on the BG sketch. Your card makes me smile. Chris x

linda zei

Hoi Nina,

Ik kreeg vandaag je envelop met de blogcandy! Hardstikke bedankt! (er zaten stempels in, bloemetjes, lintjes, designpapier en natuurlijk die mooie kaart!)
groetjes Linda

kim-paperbabe zei

This is Fantastic Nina, LOVE the fun Image, great colour combo, the best choice of papers and your colouring is stunning!!! Great take on the sketch, Thanks for joining us this week at BG challenges and have a great weekend ♥ HuGs Kim