zondag 29 maart 2009

Layout week 5 + 6

Yes I know, I am a little behind, but here's my layout for week 5 and 6. I have already my pictures for the next weeks ready, only some time to make something...
Ja ik weet het, ik ben een beetje achter met mijn layouts voor mijn project Week tot Week. Maar de foto's liggen al klaar om verder te gaan, dus aan het eind van het jaar ben ik helemaal bij...(LOL)


Paper: Heidi Grace, cardstock
Ink: white Unibal Signo pen
Accessories: rubons Heidi Grace, flowers, brads Bo Bunny, punch EK succes, Martha Stewart, letter stickers Zeeman, grungeboard letters, black flock powder KI, Maya Road transparancy sheets
Photobucket

1 opmerking:

scrappingtwins zei

Hoi Nina

Wat een leuke lo, en die hyachinten zullen wel heerlijk ruiken. Lekker zo'n voorjaarsgeurtje in huis.

Veel liefs en tot donderdag groetjes de twins