dinsdag 3 maart 2009

new....

Hi all,

I was a little bored of my blog, so I made a new background and header for my blog.
And of course with an elephant on it....
It was my first try to make something. And I am very proud that I made this all by myself...lol

Ik werd mijn blog een beetje zat, vond het zo saai... dus heb ik maar geprobeerd om er zelf eentje te maken.. en moet zeggen, dat ik wel een beetje trots ben dat het me gelukt is.......... en uiteraard met een olifant erop, dat kon niet anders...

groetjes Nina

5 opmerkingen:

Ingeborg zei

Heeeeeeeeeeeeeel erg leuk...!!!! Goed leesbaar hoor.
Ikke wil ook zoiets hahahah
Ingeborg

scrappingtwins zei

Hoi Nina

Je nieuwe blog is mooi geworden, en je olifantje staat er ook gezellig bij.
Ik krijg wel zin om die van ons ook te veranderen maar ja zo blijf je aan de gang

veel liefs de twins

marga zei

Woooh leuk!!! Hoe heb jij hem zo mooi breed gekregen??? Ik heb helaas ruimte over aan de zijkant.
:(

Krista Driessen zei

Leuk je nieuwe look !

Anoniem zei

Ik ben hier helemaal vrolijk geworden, zo fleurig en kleurig.
Ja is ook om trots op te zijn hoor Nina.Ga nog even verder koekeloeren....
Succes verder en...

Warme groetjes van Anita.