vrijdag 13 maart 2009

Spring....

Made last week this card with some scraps of "old"paper and a Magnolia stamp. This is more my style than the card from my last message... Of course I used my copics. Yes I am totally addicted to them, I can't live without them..(LOL)

Afgelopen week nog een kaartje gemaakt met wat restjes papier, welke ik al heel lang had liggen, het was gewoon zonde om dat weg te gooien, dus dan bewaren we het maar, totdat het een keertje van pas komt. Deze kaart is dan meer mijn stijl, en de kleuren natuurlijk ook...
Natuurlijk weer mijn copic markers gebruikt..tja, wat zou ik toch moeten doen zonder die geweldige markers.... niets dus..(LOL)

Stamps: Magnolia Rubber Stamps, Tulips ( Hero Arts) text ( unknown)
Paper: Daisy D's dessinpaper, cardstock
Ink: Adirondack espresso, copic markers, Broken China + Peeled paint Distress ink
Accessories: punch Stampin'Up!, ribbon, eyelets, embroidery floss
Photobucket

6 opmerkingen:

Ingeborg zei

Leuk geworden!!
Ingeborg

marga zei

Wat een schattig kaartje!!! Laat de lente maar komen!!

groetjes Marga

Paulien van den Bosch zei

wat een super leuke kaartjes heb je weer gemaakt zeg!!!!
Hm.... misschien moet ik het toch eens proberen met die markers.
Fijn weekend.

Terry zei

Wat een schattig kaartje Nina en ja!! Welkom Lente....eindelijk...

agnes zei

Echt een voorjaarskaart,mooi kleuren.

Groetjes Agnes

Moon zei

Hee die Nina
lief kaartje zeg, nu het weer nog
En ehhh sommige oude papiertjes blijven nou eenmaal gewoon leuk toch
Liefs Moon