woensdag 4 maart 2009

test and blog candy...



I bought last week a portable photostudio. So I can take my pictures every moment of the day, although it's night... So this was one of my first test to take a picture. I am searching for the right settings now. So I am curious what you all thinking about it. So leave your comments before saturday, and I will random choose someone I will sending this card to, together with some secret goodies.... When you are from America or some other country, please don't hesitate to take part in this drawing. I don't mind sending it to you....

Ik heb afgelopen week een compacte fotostudio gekocht, want ik baalde er zo van, dat ik nooit de kaarten goed op de foto kon krijgen. Het is nog even vogelen hoe de instellingen van mijn camara moeten staan, maar vond dat deze foto er wel mee door kon. Ik ben benieuwd wat jullie er allemaal van vinden. Dus laat een berichtje achter voor zaterdag, en ik zal dan loten wie dit kaartje, samen met nog meer leuke dingetjes mag ontvangen. Tja, en wat dat is.... big surprise!!!

Photobucket

19 opmerkingen:

Paulien van den Bosch zei

huh???.... Heb je deze foto echt sávonds gemaakt????? Wow...... staat er super goed op!!!!!
De kaart is ook weer heel mooi!!!

Ingeborg zei

Heee Nien,
deze is inderdaad vele malen beter qua kleur!! En aangezien ik deze kaart ken doe ik ook een gooi hoor naar die blog candy.
Dag hoor,
Ingeborg

Anoniem zei

Hoi nina.
Ik vind het een heel stuk mooier heel gezellig ziet het er uit. ik hoop dat je mij nog kent, groetjes
Jolanda Janssenuperw

scrappingtwins zei

Hoi Nina

Veel plezier met je nieuwe hebbe-dingetje.
De foto is prachtig.
groetjes de twins.

jolanda zei

Hoi Nina,

Ziet er leuk uit je nieuwe look. Wat een verschil met de oude foto's van je kaarten. De kleur is veel intenser en de foto's zijn ook zo scherp! Ben benieuwd naar je volgende creaties...

grx Jolanda

Arianne zei

De kleuren zijn heel mooi zo.
Ik vind het een hele verbetering!

Jacqueline van der Sar zei

Hij ziet er erg mooi uit, ben nog even naar beneden gescrolled, maar als je dan de andere foto's ziet dan is deze echt veel beter, mooie heldere kleuren en minder wazig!! Super! Groetjes,
jacqueline

Terry zei

Wauw Nina, wat heeft je blog een metamorfose ondergaan!! Hij is super geworden!!! Je kaartjes komen zo wel héél erg mooi uit!

Alice zei

Gave kaart Nina! En hij staat inderdaad heel erg mooi op de foto! Ik ben wel benieuwd naar hoe je dat precies gedaan hebt!

linda zei

Kijkt me helemaal geweldig voor de foto's. Je ziet inderdaad niet meer of het dag of nacht is en de foto's worden ontzettend mooi. Ik vind de kaart ook erg mooi!

Sigrid zei

Wauw die kleuren komen echt mooi over, dat probleem met de kaarten mooi op de foto zetten heb ik ook. Eerst maar uitvogelen hoe de instellingen van de camera moeten. De kaart is super mooi.

Groetjes Sigrid

Fenny zei

Wat jij gekocht hebt weet ik niet Nina, maar het is een super goed toestel...! Want wow wat komen die kleuren mooi uit, je hoeft dus niet meer te vermelden dat in het "echt" de kleuren toch mooier zijn. En jouw kaart is, zoals gewoonlijk, een juweeltje. Maar ja, iets anders ben ik van jou ook niet gewend.

liefs van fenny

Anoniem zei

Je kaartjes zien er prachtig uit.

Hobbygroetjes,Willy

Anja zei

Hoi Nina,

Ik was al even niet meer geweest, maar je blog ziet er weer super uit hoor.
En zo te zien gaat het prima zo met foto's maken ;)
Mooie kaarten ook weer, moet toch ook nodig weer eens wat gaan doen.

Groetjes Anja

Mariella Schoonen zei

Hoi

Vroeg me al af wat je met die kleine fotostudiootjes kon doen die je soms in folders ziet, maar dit is perfect!!!! Leuk hoor en mooie kaartjes ook

groetjes Mariella

José D. zei

Hoi Nina,
Super kaart en prachtig gefotografeerd. Toch leuk als je kaarten zo mooi overkomen.
Groetjes.

marian zei

Het is een prachtige foto!!Mooi van kleur.
Het is ook een prachtige kaart.

Anoniem zei

Och geweldig deze foto met de juiste lichtval, heel verschil met ervoor...Je staat al even in mijn favorieten maar nu ben je weer back in stempel town...veel plezier met je mooi's.....en ook ik ding graag mee naar die wauw kaart...

Warme groetjes van Anita.

Krista Driessen zei

Mooi !!!
Leuk dat je een blog candy doet, ik doe mee :-)