dinsdag 28 april 2009

Dream Big

Made this card, last weekend, when trying some designs to cut with my cutter. The yellow and white circle were cut with the Pazzles Inspirations.
The paper were left overs from a layout I made. I can't show it yet, because I have to make a new picture of it tomorrow. But until that, you can look at this card.... :-)

Deze kaart heb ik afgelopen weekend gemaakt, omdat ik wat uit wilde proberen met een nieuwe snijmachine, die ik hier een weekje heb staan. De Pazzles Inspirations. Geweldige machine.....
Het papier wat ik gebruikt heb, waren wat restjes van een layout die ik ook gemaakt heb. Helaas kan ik die nog niet laten zien, want de foto's waren niet zo mooi, dus die moet ik overnieuw maken. Dus wordt vervolgd.....

Stamps: Flower Hero Arts, tekst Techique Tuesday
Paper: cardstock, dessinpaper WeR Memory Keepers, Dejaviews
Ink: Versafine black, Stampin'Up! markers, waterbrush
Accessories: flowers, ribbon, brads
Photobucket

1 opmerking:

scrappingtwins zei

Hoi Nina

Wat een lief kaartje, prachtig die kleuren.

veel liefs Marjan en Ella