zondag 17 mei 2009

3 cards and layout

Made yesterday evening this quick layout, with some pictures of one of my Helleborus plants in my garden, made in March. This is my favorite plant. I really love them, it's the first sign of spring....

Zaterdagavond even snel deze layout gemaakt, met foto's van een van mijn Helleborus planten in mijn tuin, gemaakt in maart. Dit is echt mijn favoriete plant, want als ze beginnen te bloeien, dan begint toch ook zo langzamerhand het voorjaar....


And with some scraps, I made these 3 thank you cards. I used my digital cutter, for the letters of the card.

En met de restjes papier, heb ik de volgende 3 kaarten gemaakt. Heb weer mijn snijmachine gebruikt, om de letters thank te snijden, net als de basis van de kaart.






Stamps: Hero Arts
Paper: My Minds Eye
Ink: Memento ink black, copic markers, distress ink Antique linnen, stazon cotton white
Accessories: flowers, brads, ribbon, felt thickers, digital cutter
Photobucket

4 opmerkingen:

Ingeborg zei

Toch handig zo'n snijmachine!!!!
Nogmaals dank he voor de leerzame dag.
Tot woensdag,
Ingeborg

scrappingtwins zei

Hoi Nina

Wat een leuke items heb je gemaakt. Wel handig zo'n snijmachine.
groetjes en tot zondag

Marjan en Ella

jolanda zei

Wat een ontzettend mooie layout van de heleborus. Het is ook een van mijn favorieten planten. Ook de kaartjes zijn erg mooi, wat wil je ook met dat mooie papier van My Minds!
Zie je zondag, wordt vast heel gezellig!

Jolanda

Krista Driessen zei

Gaaf zeg !!
Kijk eens op mijn blog : ik heb een award voor je !