zondag 31 mei 2009

Cupcake



This is the last card I made, using my cupcake stamp of Magnolia. I really like cupcakes, ( eating and stamping... LOL)
The next 2 weeks I think I am very buzy restyling my living room, so I don't have much time to stamp.

Dit is de laatste kaart die ik gemaakt heb, met de stempel van Magnolia. Heerlijk die cupcakes, zowel om te eten, als om te stempelen...LOL
De komende 2 weken zal ik weinig kunnen stempelen, omdat ik mijn woonkamer aan het opknappen ben. Dus ik zal weinig tijd hebben om iets te maken...

Stamps: Magnolia Rubber stamps ( cupcake) Hero Arts ( Hi!)
Paper: dessinpaper BoBunny, cardstock
Ink: Memento black ink, copic markers,
Accessories: martha stewart doily lace punch, ribbon KI, brads, label, flower jewels Heidi Swapp, Prima flowers, small roses
Photobucket

7 opmerkingen:

nora zei

Mooie kaart heb je gemaakt Nina!Groetjes Nora

scrappingtwins zei

Hoi Nina

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Gisteren hebben we ook een paar ponsen gekocht bij trui, ben helemaal in mijn nopjes

Succes met je woonkamer

groetjes Marjan en Ella

Je@net zei

Wat een schattig kaartje Nina!!
En nog bedankt voor je felicitaties!!

C@ro zei

Ik vind 'm super leuk! Lekker vrolijk en wat een leuke borderpunch heb je gebruikt.

Christa zei

Dat cakeje is helemaal super!
En wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt!

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt.
groetjes Heidie

jolan zei

Leuke kaart weer Nina! Mmm ja cakjes......... heerlijk. Tot gauw Jolan