donderdag 28 mei 2009

uitdaging papier van Autumn Leaves

Last sunday, I met some scrapping friends, and we decided to make some cards with this paper. These are the cards I have made with this gorgeous paper. I really like the color.


Afgelopen zondag was ik bij Ingeborg samen met Ella en Marjan en Jolanda, en we zouden met dit papier een kaart gaan maken.
Helaas lukte het niet helemaal zoals gepland, dus kregen we het papier mee naar huis om er wat mee te maken.
Heb er zelfs 3 kaarten mee gemaakt.
een koeienkaart:

Een kadokaart, hier kun je in het voorste gedeelte een kadobon of geld stoppen.





En als laatste deze laarzenkaart, om de restjes op te maken.



Photobucket

7 opmerkingen:

Alice zei

Dit ziet er superleuk uit! En wat een gaaf papier!

C@ro zei

ENIG!!!
Dat papier met die laarsjes is ook leukie zeg!

Ingeborg zei

Goed gelukt zeg. Nee de mijne zijn alleen nog in mijn hoofd klaar!!!

Ageeth zei

Wat een ontzettend leuke kaartjes :) Helemaal top

Marit Meijer. zei

Wat een prachtige kaartjes!

En ik vindt het helemaal super hoe de tekst op het papier met de koe en de laarsjs combineerd!!!

Leuk gedaan!

Lifs, Marit.

jolanda zei

Hoi Nina,

Wat een leuke kaartjes zijn het geworden. Nee, de mijne zijn nog steeds niet klaar... Maar wat in het vat zit verzuurt niet...
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad afgelopen zondag en nog bedankt voor het maken van die leuke kaart!

groetjes, Jolanda

Christa zei

Erg leuke kaartjes en heel mooi papier ook!