zaterdag 13 juni 2009

Award and some cards made with my new digital cutter

Received about 2 weeks ago an award from Caro. But hadn't time to show it to you. i am really sorry, but we had to restyle our livingroom. It's now finished, so I can play again... LOL
Kreeg ongeveer 2 weken geleden deze award van Caro. Maar had niet eerder tijd om deze hier op mijn blog te zetten. We zijn echt 2 weken druk geweest met de woonkamer helemaal overnieuw te schilderen. En daarna de tuin nog ontgroenen... Maar nu is alles klaar, en kan ik weer lekker hier op mijn hobbykamer zitten, en dus ook eens mijn blog bijwerken.

I have to mention a few others, so here they come..
Ik moet natuurlijk deze award doorgeven, nu hier komen ze dan:

Jolanda
Ella en Marjan
Jolanda
Jeanet
Marije

And finally received last week my new digital cutter! I can cut now chipboard, grungeboard, transparancy and more... So I am really happy!!!! I can even cut some 12 inch paper...

En eindelijk na een tijdje wachten heb ik afgelopen week mijn nieuwe digitale snijmachine binnen gekregen, de Cougar 13 inch. Ik kan nu zelfs chipboard, grungeboard en transparanten snijden, en zelfs in het formaat van 12 inch ( 30,5 cm) Dus je begrijpt wel dat ik heel erg blij ben!

My first try was cutting some apples, and of course I make some cards with it.

Mijn eerste uitprobeersel was het snijden van een paar appels. Natuurlijk heb ik er een paar kaartjes mee gemaakt.



I cut the apples from with cardstock, after that, I colored them with my copics.
De appels zijn uit wit papier uitgesneden, en daarna helemaal ingekleurd met de copic markers.
Stamps: SU! ( appels op het rode strookje) Hero Arts ( tekst)
Paper: Creative Imaginations, cardstock
Ink: copic markers
Accessories: brads, label, ribbon
Photobucket

2 opmerkingen:

Ingeborg zei

Helemaal geweldig!!!!!
I want swirls!!!!!
Ingeborg

C@ro zei

Helemaal geweldig zo'n ding.
Zeker ook voor letters! Nu kun je vast alle woorden maken die je wilt in chipboard of niet??
GAAAAF!