zondag 21 juni 2009

Copic Colour Challenge 18 with the use of a sketch

Hi all,

I played today with my copics for the Copic Colour Challenge. We have to use the following colors:
Heb vandaag weer eens lekker met mijn copics gespeeld, deze keer voor de challenge op het Copic Color Challenge blog. Dit zijn de kleuren die we moeten gebruiken.

And because I have to make a card for a sketch from a Yahoo group I belong, I thought, I make a card for the sketch, with these colors.
Ik moest ook nog een sketch kaart maken voor de Yahoogroep Kaartenmakers, dus heb ik deze maar eens gecombineerd.

As you can see, I have rotated the sketch

Zoals je kunt zien heb ik de sketch een kwartslag gedraaid.



Some details

Stamps: Penny Black, Hero Arts ( text)
Paper: cardstock SU, October Afternoon ( blue square) KandCompany
Ink: Distress ink Tea Dye, Copic Markers, Memento Black ink, SU barely Banana dye ink
Accessories: ribbon, flowers, punch circle, scallop,
Photobucket

11 opmerkingen:

Ingeborg zei

Like it!!!
Goed dat jij die stempel hebt!!!!

Dorien zei

Wat een schattig kaartje met hele mooie kleuren!!

Groetjes Dorien

scrappingtwins zei

Hoi Nina

Wat een leuk kaartje.
Ik ga het modeltje zeker in gedachten houden

groetjes marjan en ella

Alice zei

Hij is geweldig leuk Nina!!

Adele zei

Oh I love this- the coluring is fab and I think you interpretation of the challenge is just great! Gorgeous image too!

Thank you for playing along with the Copic Colour Challenge.

Dingle.x

C@ro zei

Als jij niet wint weet ik het niet meer. Ik vind je kaart echt super gaaf!

Christa zei

Geweldig leuke kaart en zo creatief gevouwen ook! Helemaal TOP!

Shell zei

WOW....love it.

Thanks for joining the copic colour challenge.

Shell

Ageeth zei

Nina, wat een leuk kaartje is dit, en ik vind die stempel helemaal gaaf !!!
Groetjes Ageeth

Stacey zei

Brilliant shading, great job with these bright colours.

Thanks for joining in with this weeks Copic Colour Challenge, hope to see you again soon! ~♥~

Elaine zei

Gorgeous! I love it.

Thank you for playing along with the Copic Colour Challenge!