donderdag 18 juni 2009

CPS challenge 120

a couple of days ago I made this card for the sketch from the CPS card sketches blog. I really liked how it turned out. With the use of my favorite SU set it wasn't difficult to make this card.
And with some more scraps, I made this card.


Stamps: SU ( 1st card) Hero Arts ( 2nd card)
Paper: My Minds Eye ( red dot), Scenic Route, cardstock
Ink: Memento black ink, Copic markers, Distress ink Tea Dye
Accessories: Cougar, Martha Stewart punch, gemstones, ribbon
Photobucket

8 opmerkingen:

Ageeth zei

Wow wat een prachtige kaarten weer. Een feestje om te krijgen lijkt me zo.
groetjes Ageeth

C@ro zei

Hey Nina, wat maak je toch gave kaarten!
groetjes van Caro

scrappingtwins zei

Hoi Nina

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Ook nog bedankt voor je award.
Ik reageer nu vanaf het werk, omdat via thuis we niet kunnen reageren. we hebben problemen met het blog.

veel liefs Marjan en Ella

Teresa zei

Great card. Really like those flowers, that took some time and they look wonderful. Thanks for joining the challenge

jolan zei

Ohhh Nina, deze twee vind ik beide helemaal geweldig. Zijn helemaal mijn smaak! groetjes Jolan

JoanOttevanger zei

Alweer zo,n beauty.

Christa zei

Ze zijn beide prachtig, maar de bovenste vind ik helemaal super met die uitgeknipte bloem!!! Enne... nu moest ik natuurlijk wel die bloemetjes pons bestellen...

Erna zei

wow deze zijn ook heeeeel erg mooi!!!!