zondag 28 juni 2009

Mojo Monday sketch #92

Yes I know, I am a little behind, but on the last day of the week, I have made this sketch for Mojo Monday.

Ja, ik ben een beetje laat, op de laatste dag van de week, heb ik nog even de sketch van Mojo Monday gemaakt.



It wasn't an easy one, but finally, I am happy with the result.

Het was niet zo'n makkelijke sketch, tenminste voor mij niet, maar uiteindelijk ben ik wel tevreden met het resultaat.

Stamps: text Tim Holtz, flower in pot Stampin Up!
Paper: Basic Grey
Ink: Memento black ink, copic markers
Accessories: ribbon, brads, nestabilities, Bind it all
Photobucket

2 opmerkingen:

C@ro zei

Ik vond het ook een lastige sketch.
Maar jij hebt er toch een super leuk kaartje van gemaakt. Ik vind dat tekstje super gaaf verwerkt zo op zo'n 'afgescheurd' blaadje.

groetjes van Caro

Juls zei

love this card, like how you have inked around the edges and I love the sentiment!