donderdag 3 september 2009

Ik ben er weer.....met mijn eerste kerstkaartjes

I am finally here again, after a long period of silence....holiday, summer weather, etc.... And I made my first 2 christmas cards for this year.
I used a sketch for the first one, from the blog http://christmasstampin.blogspot.com/
And we had to use the traditional colors green and red, together with silver or gold.

Ja hoor, ik ben er weer..... na een lange tijd stilte hier... tja, of het was te warm, of ik was een weekje weg.... maar nu ben ik er weer, zelfs met 2 kerstkaarten vandaag. Heb hiervoor de sketch gebruikt van het blog: http://christmasstampin.blogspot.com/
extra regels waren dat je de kleuren rood en groen moest gebruiken, samen met zilver of goud.


For my second card, I used some scraps and a label I had lying around for some time on my desk. The hollyberry I cut from cardstock with my cougar.

Voor mijn 2e kaart heb ik wat restjes en een label gebruikt, die ik al een hele tijd had liggen. De hulstblaadjes met bes heb ik uit cardstock gesneden met de cougar.

Stamps: Hero Arts
Paper: making Memories Mistletoe
Ink: stazon black, red dye ink
Accessories: ribbon, brads cougar, rinestones
Photobucket

7 opmerkingen:

Tineke zei

Leuke kaarten! zo langzamerhand krijg ik weer helemaal de 'kerstkriebels'...

scrappingtwins zei

Hoi NIna

Leuk weer eens wat van je te zien, schattig kerstkaartje. Die site hebben we ook in onze favorieten gezet.
Binnenkort gaan we weer een datum prikken om gezellig met elkaar te freubelen

Veel liefs Marjan en Ella

C@ro zei

Hoi Nina,
Ik vind ze helemaal leukie!
Zo kom je wel in de kerstspirit met al die kerstkaarten die langs komen. Die van jou zijn zeer geslaagd.
lieve groetjes van Caro

Erna zei

Hoi Nina, wat een mooie kerstkaartjes heb je gemaakt!!!
groetjes, Erna

JoanOttevanger zei

Ze zijn geweldig Nina.Mooie sketches maakt Maria hé dat is echt een top kaartenmaakster.

sammie zei

Hey Nina, super mooie kaartjes heb je gemaakt. En trouwens je creaties in de nieuwe CO zijn ook super.De twins zeiden het al Jolan en ikke komen ook een keertje mee freubelen.

Maria zei

Wow, De! You did a beautiful job with both of your cards incorporating the challenge colors. Love your choice of papers and the different textures to your card. Thank you for playing in our challenge this week! Hope to see you playing along again!

maria