woensdag 16 september 2009

kerstkaarten

Today is again Christmas show day on the Yahoogroup Kaartenmakers. So I have to show you these 2 cards I have made last week....
I tried a new technique, wich I learned from the book of Hermine Koster. I really like the first card, but the 2nd card, I don't know what I must think of it... but I will show although I am not really satisfied....


Vandaag is het weer kerstkaarten show dag op de Yahoogroup Kaartenmakers. Ik heb deze 2 kaarten vorige week al gemaakt, maar had ze nog niet laten zien. Het is gemaakt het een techniek welke Hermine Koster in haar boekje heeft staan. En wilde dat toch eens een keertje uitproberen.... moet zeggen dat ik het wel leuk vond om het te doen, en over mijn eerste kaart ben ik dan wel tevreden, maar mijn 2e kaart... mmm... ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.... maar ja, laat em toch maar even zien.


Stamps: Whipper Snapper Rubber Stamps, Hero Arts, Tim Holtz
Paper: cardstock, dessinpaper Elsie
Ink: Gesso, distress ink
Accessories: ribbon, transparency
Photobucket

3 opmerkingen:

Ingrid zei

Mooie kaarten, Nina. Ik werk nooit met dit soort stempeltechnieken, maar vind het altijd erg leuk om te zien wat voor moois anderen maken. Mijn favoriet is die met de kerstman.

Erna zei

Wat een gave kaarten Nina!!

C@ro zei

Ze zijn super gaaf Nina!

groetjes van Caro