zaterdag 5 september 2009

SOL kaartenmakers

Made today my card for the SOL for the Yahoogroup Kaartenmakers. I really love this sketch, made by Marieke Valk, so I think I will use it again sometimes...
I used my new stampset from Stampin'Up! Leaf Lines, together with some new papers I bought last time at Paper & Pictures, from Scribble Scrabble "Lullaby Of Birdland"

Heb vandaag de sketch gemaakt voor de Yahoogroup Kaartenmakers. Deze supergave sketch, gemaakt door Marieke Valk, moesten we gebruiken. Ik ga deze zeker nog wel eens een keertje gebruiken. Ik heb voor deze kaart mijn nieuw stempelsetje gebruikt van Stampin'Up! Leaf Lines, samen met het nieuwe papier van Scribble Scrabble "Lullaby Of Birdland". Welke ik laatst gekocht had bij Paper & Pictures

The card measures 4 x 4 inch, I really like the small size... And of course I used my copics for coloring the oakleaves.

Formaat kaartje is 10 x 10 cm, dus een lekker klein formaatje. Ik heb uiteraard weer mijn copic markers gebruikt om in te kleuren.

Photobucket

3 opmerkingen:

stampingdutchgirl zei

Hoi Nina, ontzettend mooi kaartje geworden hoor! Je blog is ook helemaal geweldig! Wil je daarom een award geven, maar daarvoor moet ik mijn eigen blog nog even bewerken, maar hij komt eraan dus! Moet nog even uitzoeken hoe dat precies moet.
Groetjes, Maaike

Alice zei

Hij is SUPER geworden Nina! Nu ik nog ;-) Ik hoop er vanavond mee aan de slag te gaan.

JoanOttevanger zei

Hoi Nina, Een super mooi kaartje, vond je kaarten in de cards only ook geweldig.
Hoop later als ik groot ben dat ook zo te kunnen.