zondag 27 september 2009

SOL kaartenmakers

This week I was the lucky one, for making a sketch, on the Yahoogroup Kaartenmakers. And I came up with this one:

Deze week mocht ik de sketch maken voor de SOL voor de yahoogroup Kaartenmakers.



I had to make a baby card for a baby boy, so decided to combine this. used for the 1st time the Magnolia lion. I really love this stamp, so very cute....

Ik moest ook nog een babykaartje maken, dus besloot dit maar te combineren, en heb eindelijk eens de leeuw van Magnolia gebruikt. Hij is toch wel erg lief.....


Stamps: Magnolia ( lion ) Stampin'Up! (tekst)
Paper: American Crafts
Ink: Adirondack espresso ink, copic markers
Accessories: prima flower, brad, ribbon
Photobucket

3 opmerkingen:

C@ro zei

Ik vind 'm GE-WEL-DIG!
LLLLEEEEUUUUKKK, die leeuw!
En de sketch vond ik ook gaaf, maar wel een uitdaging. Mijn bijdrage volgt snel...hihihi

Ingeborg zei

Leuke kaart vooral die leeuw schitterend

scrappingtwins zei

Hoi Nina

wat een schattig kaartje heb je gemaakt

groetjes marjan en ella