dinsdag 6 oktober 2009

Cards & Things Challenge #1

For the new challengeblog from Krista, Cards & Things Challenges, we had to make a card, with the use of the following colors. I rea lly like this color combo...

Voor het nieuwe challengeblog van Krista, Cards & Things Challenges, waar ik sinds deze week deel uit maak, moesten we een kaart maken met de onderstaande kleuren. Aangezien ik de kleur grijs niet precies had, heb ik een iets donkerdere kleur grijs gebruikt, en moet zeggen, dat ik het een hele leuke combinatie vind.




When you want to look to the other design team members, what they did with this great color combo:

Als je van de andere designteam leden de kaarten wilt zien, dan moet je toch ook echt even hier kijken:

krista
Christa
Caro
Alice

I came up with this card:



For this card I used the Stampin'Up! colors, except the gray one. This is a bit darker..
I stamped the background with a Hero Arts stamp and embossed it with clear embossing powder. The reindeer is from Hanna Stamps, and colored with copic markers.

Voor deze kaart heb ik de kleuren cardstock gebruikt van Stampin'Up!, behalve de grijze kleur, daar heb ik een donkerder grijs voor gebruikt.
Voor de achtergrond heb ik de stempel van Hero Arts gebruikt, en ge embosst met transparante embossingpoeder. Het rendier is van Hanna Stamps, en natuurlijk weer ingekleurd met de copic markers.

And with some leftovers, I made a second one.....

Ik had nog wat restjes over, dus nog maar een 2e kaart gemaakt.



The flower is a new cling stamp from Hero Arts, wich I really love..... the text stamp is from Technique Tuesday.

De bloem is van Hero Arts, uit de nieuwe cling serie. De tekststempel is van Technique Tuesday.

Photobucket

6 opmerkingen:

Ingeborg zei

Alle twee leuk leuk leuk.

Erna zei

heee ze zijn allebei erg leuk geworden Nina!
groetjes, Erna

scrappingtwins zei

Hoi Nina
wat een leuke kaartjes, ik herken de stempel van die moose.
Jammer dat we niet kunnen doorlinken naar de challenge.

groetjes Marjan en Ella

Arianne zei

Leuke kaartjes!
Het gekke is alleen dat het blog al opgeheven lijkt te zijn. Jammer, ik ben altijd in voor nog een challenge-blog!

Je@net zei

Wat een super leuke kaartjes Nina!!

Krista Driessen zei

Wilde nog ff zeggen dat ik beide kaartjes erg gaaf vind !!! Ben benieuwd naar je kaart(jes) van deze week ! (tenzij je het niet gaat redden natuurlijk)