dinsdag 20 oktober 2009

Cards & Things Challenge #3

This week we have an Inspiration Challenge on the Cards & Things Challenge blog. And I must say, I really like this way of cardmaking. As you can see, we all have made different things. So really great to see. I hope you will participate, too! It is really nice to use this as an inspiration.

Deze week hadden we een inspiratie foto, op het blog Cards & Things Challenge. Ik moet zeggen, dat ik het geweldig leuk vind om zo een challenge te doen. En zoals jullie zien, hebben we totaal verschillende dingen gemaakt. Erg leuk om dat zo naast elkaar te zien.

Ik hoop dat jullie ook allemaal mee gaan doen, want zoals gezegd, het is echt heel gaaf om zo een kaartje te maken!

And this is my entry for this challenge

En dit is dus mijn kaartje

I used a clear swirl stamp from Autumn Leaves, for the background. And of course the owl stamp is from Hero Arts, my fav stamping company :-)
The text is from Technique Tuesday, and the 2 small flowers are from a stampsheet from October Afternoon... Of course I colored everything with my copics.

Ik heb een swirl stempel gebruikt van Autumn Leaves, voor de achtergrond. En uiteraard is het uiltje van een stempelsheet van Hero Arts, mijn favoriete stempelmerk. :-)
De tekst is van Technique Tuesday en de 2 kleine bloemetjes zijn gestempeld met een stempel van October Afternoon. Uiteraard heb ik alles ingekleurd met mijn copic markers.



Photobucket

5 opmerkingen:

Ingeborg zei

heeeeeeeeeee bekend kaartje; vandaag ontvangen bedankt Nien en in ieder geval tot de 4e dan.
groetjes,
Ingeborg

Elly zei

leuk kaartje Nina

JoanOttevanger zei

Heel mooi en een heel lief uiltje vind ik deze

scrappingtwins zei

Hoi Nina

wat een schattig kaartje, helemaal superrrr

groetjes marjan en ella

C@ro zei

Ja, deze is dus gewoon TE LEUK!