maandag 5 oktober 2009

Thank you card

Made last week this card for a friend of mine, she has already received it, so I can show it right now.
The flowers were colored with copic markers ( of course... :-), I can't remember when I used my pencils......) and I used some scraps of paper from American Crafts...

Afgelopen week heb ik dit kaartje nog gemaakt, voor een vriendin. Ze heeft deze nu ontvangen, dus ik kan em nu gerust laten zien. Natuurlijk zijn de bloemen ingekleurd met mijn copic markers. ( het is lang geleden dat ik mijn potloden gebruikt heb...) En heb de laatste restjes van dit leuke papier gebruikt van American Crafts.

Stamps: Hero Arts ( flowers), Stampin'Up! ( text)
Paper: cardstock, dessinpaper American Crafts
Ink: Memento black ink, copic markers
Accessories: border punch Fiskars, flower American Crafts, brad, ribbon
Photobucket

2 opmerkingen:

JoanOttevanger zei

Geweldig wat mooi!!!!!!!!!!!!!!

C@ro zei

En die vriendin vind 'm echt super gaaaaaaf! In het echt is ie nog veel mooier!
Ben er zooo blij mee.
En je had er inderdaad niks ingeschreven. Ik dacht van wel, maar dat was op een ander kaartje dat ik dezelfde dag had gekregen. Was ook een beetje in het warretje. whahaha Geeft niks hoor, ik vind 'm toch wel prachtig!
Lieve groetjes van Caro