dinsdag 27 oktober 2009

nog een kaartje.....

And made with some scraps from the challenge card this card. I really love how the butterflies turned out. A very clean and simple card.

En met de restjes van de kaart voor de challenge heb ik deze kaart nog gemaakt. Ik vond het zonde om mijn test afdruk van de vlinders weg te gooien, Zag er gewoon super uit ( al zeg ik het zelf... :-)  Al met al is het toch wel een erg eenvoudig en simpel kaartje geworden.

Stamps: Butterflies Penny Black text Hero Arts
Paper: cardstock Bazzill, SU!
Ink: SU! Stazon brown
Accessories: eyelets, rope
Photobucket

4 opmerkingen:

Erna zei

eenvoudig of niet, ik vind hem prachtig!! en dat met een restje, hihi

scrappingtwins zei

Hoi Nina

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. we hebben de challenge opgeslagen. groetjes en we zien je 5 nov.

marjan en ella

Elly zei

leuk kaartje Nina.
erg mooi.
Elly

C@ro zei

Ik vind 'm prachtig!

groetjes van Caro