dinsdag 1 december 2009

Cards & Things Challenge #9


This week on the Cards & Things Challenge blog, we had to use the following colors. I am not using the color purple very much, but when I saw this color combo, I thought why not....

Deze week op het Cards &Things challengeblog, we kregen de uitdaging om deze 3 kleuren te gebruiken. I gebruik de kleur paars heel weinig, maar toen ik deze kleuren zag, vond ik ze toch wel erg leuk, en moest ik er toch wat mee maken.

And with the use of one of my new stamps, from Darcies, I have made following card. This time a small one, 4 x 4 inch. ( 10 x 10 cm) I really like this size.

En met een van mijn nieuwe stempelsets, van Darcies, heb ik deze 10 x 10 cm kaart gemaakt. Een kleine deze keer, maar vind dit maatje echt leuk om te maken.



I have used dessinpaper from Basic Grey ( the perfect colors for this challenge) and some cardstock from SU. The border on the bottom is a border punch from Martha Stewart.
I have cut the heart from the image, and replaced it by a small piece of embossed ( with dots) white cardstock, and colored it with my copic markers. The text is from Hero Arts.
I hope you all like this color combo too, and want to participate with this challenge too! It is really fun to do!!!

Het dessinpapier is van Basic Grey, de perfecte kleuren. het cardstock is van SU! De borderrand is gemaakt met een randpons van Martha Stewart. Het hart in de stempel is eruit geknipt, en vervangen door een stukje wit ge embossed cardstock ( met stippen). Hij is verder ingekleurd met mijn copics. De tekststempel is van Hero Arts.

Ik hoop dat jullie deze uitdaging ook erg leuk vinden, en ben benieuwd wat jullie ervan maken. Neem maar van mij aan, het is echt heel leuk om te doen!!!

Photobucket

3 opmerkingen:

Erna zei

supergaaf kaartje!!

Krista Driessen zei

Gaaf Nina !!

Heidie zei

wat een gave kaart heb je gemaakt. En nog bedankt voor de leuke make en take die mijn vriendin en ik zaterdag bij je hebben gemaakt.

groetjes Heidie