maandag 16 november 2009

Copic Colour Challenge 39

After a long time, I have made some cards for the Copic Colour Challenge.
Although the colors are not "my colors" I tried using them. And they aren't bad at all in this combination.
***
Het was een hele tijd geleden dat ik meegedaan heb met een challenge op het copic colour challenge blog. Deze keer was het best wel een heftige kleurcombinatie, maar vond het wel een uitdaging om er iets mee te doen. Dus heb ik mijn stiften in de goede kleur maar eens tevoorschijn gehaald.


This is my first card, made with this combi.
***
En dit is dan mijn 1e kaart die ik gemaakt had met deze kleuren.


a very quick and easy card. All the stamps are from Hero Arts.
***
Een heel eevoudig en snel kaartje, met stempels van Hero Arts.


and this card, was my second attempt with these colors. The cupcake is from Magnolia, and the text is from Hampton Art. Used also my new flower punches from Nellie Snellen. They are super. I am really glad that I bought them last week. The leaves are from a Martha Stewart punch.
***
En deze kaart was dus mijn 2e poging met deze kleuren. De cupcake stempel is van Magnolia, de tekst van Hampton Art. Heb gelijk mijn nieuwe bloemenponsen van Nellie Snellen gebruikt. Die zijn echt super om te gebruiken. Heb er echt geen spijt van dat ik ze vorige week gekocht heb. Het blaadje is van een pons van Martha Stewart.


Here you can see a detail of the flowers. As you can see, they have some relief on them.
***
En hier zie je een detail foto van de bloemetjes. Zoals je ziet, zit er wat relief op de bloemetjes.

Photobucket

3 opmerkingen:

JoanOttevanger zei

Ze zijn alle 2 even mooi en de bloemen zien er ook geweldig uit.

Marge zei

Great cards; I wasn't crazy about the colors either, but had a lot of fun with the challenge!!!

Ageeth zei

Ik kan me voorstellen dat je even na moet denken over de kleuren, maar het is je (uiteraard) weer goed gelukt.
Groetjes Ageeth