donderdag 5 november 2009

Dwytter sketch 6

This week was my turn to make a sketch for the blog: http://dontwasteyourthursdays.blogspot.com/ . And this is the one I came up with.

Deze week was het mijn beurt om een sketch te maken voor het blog http://dontwasteyourthursdays.blogspot.com/ .


I decided to use some fantastic paper from Lily Bee. A great new line. I had already used some of this paper, so I had some scraps laying around. :-)

I besloot om de restjes van het papier van Lily Bee te gebruiken. Een fantastische lijn, gelukkig had ik hier al wat restjes van liggen... :-)


For this card, I punched with a circle punch 6 holes in my paper, and put some small scraps behind it. Of course I colored the flower with my copics.

Voor deze kaart, heb ik 6 gaten geponst, en er verschillende stukjes papier achter geplakt. De pot met viooltjes is ingekleurd met mijn copics.


And for this card, I stamped the flowers with versamark and white embossingpowder, and colored the flowers with adirondack dye ink, with the direct to paper technique.

En bij deze kaart heb ik de bloemen gestempeld met versamark en wit embossingpoeder. De bloemen zijn verder ingekleurd met adirondack dye inkt, met de direct to paper techniek.

I hope you will all participate with this sketch, and let me know, I am really curious what everything will making with this sketch!

Hoop dat jullie ook allemaal meedoen met de sketch en laat het me weten. Ben echt benieuwd wat jullie er mee gaan maken!
Stamps: SU
Paper: Lily Bee
Ink: SU, Adirondack ink, versamark, white embossing powder
Accessories: buttons, ribbon, border punch, circle punch,
Photobucket

4 opmerkingen:

Erna zei

Leuke sketch Nina! En leuke kaarten heb je er zelf meegemaakt. Ik heb er ook één gemaakt, staat op m'n blog!

JoanOttevanger zei

Mooie kaarten persoonlijk vind ik de 2e het mooist.
Wil me eigen er ook nog aan wagen dus nog even brainstormen erover

Ingeborg zei

De tweede kaart heb ik gekregen voor mijn verjaardag en hij is me toch mooi.
De bloemen doen me denken aan hibiscus en dat past wel bij mijn roots.
Dank Nina...voor de geweldige cadeaux !!
Ingeborg

Christa zei

Errug mooi!!! Vooral de bovenste!