donderdag 12 november 2009

Dwytter sketch 7

Today on the DWYT-ter blog, you can find the following sketch.
A really great sketch, made by Alice.
***
Vandaag op het DWYT-ter blog is er weer een nieuwe challenge met onderstaande sketch, gemaakt door Alice.

But it was a bit difficult to make something beautiful with the paperscraps I had chosen. But finally I made it. Although I am not really satisfied how it turned out. Anyway, I haven't got enough time to make something new.
***
Alhoewel ik er deze week wel moeite mee had om er iets leuks mee te maken. Dat zal wel komen omdat ik papier uit mijn restenbak gekozen had, waar ik altijd moeite mee heb om er wat leuks mee te maken. Nou ja, het moet er maar mee door, aangezien ik toch echt geen tijd meer heb om een nieuwe kaart te maken.

Stamps: SU
Paper: unknown, cardstock SU
Ink: SU ink, versafine black
Accessories: ribbon, snowflake brad, circle punches different sizes
Photobucket

3 opmerkingen:

Kaatje zei

ik vind de kaart hardstikke leuk geworden! Ook eens wat anders qua kerstkaart.

groetjes,
Annika

Erna zei

weer zo'n mooi kaartje Nina!

Christa zei

Heel leuk juist! Ook die kleurencombi voor kerst helemaal top!