zondag 22 november 2009

Scrapcards deel 3



Dit weekend was het zo ver, het nieuwe boek Scrapcards & Gifts kwam uit bij Paper & Pictures.
En ook deze keer had ik weer enkele kaarten gemaakt.
Uiteraard moest ik dit weekend natuurlijk naar de winkel om het boek in het echt te bewonderen.
Hij is echt weer super geworden!!!!
Het was ook weer erg gezellig om iedereen te zien vandaag, heb er echt van genoten!

En voor iedereen die nog zitten te twijfelen om dit geweldige boek te kopen....gewoon doen!!!!

Photobucket

7 opmerkingen:

Hanneke zei

Gaaf is het boek geworden he?!
Leuk dat je er gister ook was, vond 't gezellig!!

Liefs!

Patricia zei

Het boek is Super. Lag zaterdag op de mat kon niet wachten om hem in te zien. Staat vol met supermooie projecten. Groetjes

marije zei

ik heb zondag het boek opgehaald en nu thuis goed bekeken en ik vind jou stoffen kaart het mooiste project in het boek(applause!!)
Ben hem nu heel druk aan het liften en hoop hem deze week af te hebben!!Bedankt voor je inspiratie!!

Je@net zei

Vond het zondag ook super gezellig!! En het boek is super, evenals jouw projectjes erin!!

Sigrid zei

Wat leuk dat heb boek uit is.

Ik wilde je even laten weten dat ik een Award voor je heb staan op mijn blog. Zou het leuk vinden als je hem komt ophalen.

Groetjes Sigrid
http://cardsmadebyme.blogspot.com/

Heidie zei

Ik heb het boek zaterdag bij P&P mee genomen. leuk om je eens een keer te zien.

groetjes Heidie

scrappingtwins zei

Hoi Nina.

het was een zeer geslaagde 2 dagen.
Ben blij dat wij daar ook deel aan konden nemen. een keer aan de andere kant werken.
Het afsluitend etentje was super gezellig.
Is het verder droog!! gebleven in de auto???
Hopelijk zien we je snel weer.
groetjes Marjan en Ella